Continental ContiVanContact 200 (2013) použití: Severní a střední Evropa
Normální klima
Zpevněný povrch
Technické řešení
Lamely ve střední části dezénu Continental a nové aqua drážky v ramenní oblasti
Makro-blokový design dezénua stabilizační prvky ve středové části
Běhounová směs s plnou silikou a adaptabilními polymerními řetězci
Vliv
Hrany lamel vytváří tzv. stěračový efekt pro zlepšení odvod vody při brzdění
Stabilizace dezénu pneumatiky vede ke zlepšení přenosu bočních sil vznikajících při zatáčení
Redukce ztrátové energie při deformaci pneu dík velmi ohebným řetězcům se silikou
Přínos pro zákazníka
Bezpečnější jízda díky kratší brzdné dráze na mokré vozovce
Velmi dobrý handling za všech jízdních situacích a za jakéhokoliv zatížení
Snížení valivého odporu pneu a zlepšení ekonomičnosti provozu